Saturday, November 21, 2009

Lame Sunggoh......

Lame sunggoh pok dok mencatatkang apa-apa di dalang ruangang blog yang dok seberape ni. Bukang dok sudi, maloh jauh sekali nok berenti dari berbloging. Tapi atah beberape masaeloh yang dok dapat dielokkang, pok terpakse lupekang sementare. Maklum sajelah oghang tue macang pok ni, macang-macang masaeloh yang menimpe diri. Kepada sape-sape hok singgoh umoh pok dalang tempoh tu dan salang dok dijawab, pok mintok maah banyok.....

22 comments:

Masayu Ahmad said...

Salam Pok,

semoga sentiasa sihat walafiat hendaknya

cikmanggis said...

alhamdulillah!napok gayo tu pok masih sihat.semoga sentiasa dalam peliharaan allah taala...sihat walafiat.

S.I.T.I said...

La..ingat ke pok gi haji...
senyak tupah dekpong...

Ayohwang said...

Masayu,
InsyaAllah. Time kasih kerna mendoakang pok.

Ayohwang said...

CM,
Lame dok dengor khabo berite CM ye. Time kasih kerane mendoakang kesejahteraang pok.

Ayohwang said...

S.I.T.I,

Pok gi Aji tahun depang. InsyaAllah kalu umor panjang dan ade rezeki. Doakanglah pok ye semoge hajat tercapai.

Datin El said...

salam pok..kite pun duk ingat pok gi mekah..semuga pok sihat dan sejahtera selalu..

rama-rama said...

Salam Pok,

Ambo rindu sungguh nok dengo cite pok..!! dok pelik jugok..ngape yang dok senyak jea...

Seri Bahasa said...

seri suka baca celoteh atok. ade yang tak seri faham tapi seronok juga.

ayem said...

Assamualaikummm

Pok ni bukang Cikgu Alias ker?

PINATBATE said...

Salam Pok..
Rindu ke Pok..lamo to napok..

Azemi Ali said...

Salam Pok,

lama dok dengor kabor Pok. Semoga sihat.

Dok banjir ke dinung Pok? Nok Balik raya haji ning.

zukeri said...

Salam,

Kuale Berang tok banjir ko? kito nak balik kelantan ni pok, nak raya korban. kalu banjir nampaknyo tokleh balik lah.

Ayohwang said...

Datin El,
Alhamdulillah, Pok masih sihat dang sentiase bahagie bersama ayang itek dang lembu kambing belakang umoh...

Ayohwang said...

rama-rama,
Semoge dengang n3 baru ni make diharapkang terubatlah rindu rama-rama ye...

Ayohwang said...

Seri,
Time kasih kerane selalu singgoh. Blog Seri tu pong adalah satu blog dang usaha yang baik. Teruskang..

Ayohwang said...

Ayem,
Cikgu Alias tu sape, ngajar mane? Pok pong dok kenal die tu. Pok oghang kampong je...

Ayohwang said...

Pinat,
Ade jugok ohgang rindu ke pok deh. Sebenornye pok dok ke mane. Sekador berehat-rehat mengambil ketenangang. Maklum sajelah ohgang tue. Nok kene banyok berehat.

Ayohwang said...

Azemi,
Alhamdulillah sihat. Macang biaselah Azemi, doh musing die. Seronok jugok buleh gi tahang pukat.

Ayohwang said...

Zukri,
K'salam. Banjir jugok tapi dok le teruk sangat. Buleh lalu lagi. Selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha. Jangang banyok sangat makang daging tu. Nanti daroh tinggi.

Ayem said...

Salam...
Pok gitu sokmo dier... Wak dok ngaku. Pok kata dulu duk kat Bukit Tok Bak. Cikgu Alias duk situ arrr.

Baguh gok pok guna pengalaman pok semasa jadi wartawan sambilan dulu untuk berita harian cawangan timur... Kalu boleh banyakkan artikel berbentuk memoir. Moga2 generasi baru dapat menghayati sejarah silam secara santai....

Ke guaner cikgu Alias..... Jangan cakak pelawaok... Allah nampok tu...

Ayohwang said...

Ayem,
Buat mende pok nok belawok, dose tu.